Daily Archives: November 11, 2014

Öppet hus Söndag 23 november

ÖPPET HUS

23:e November 11:00-17:00

141031_1Quiltbutik Fröken Flink

Rävåsgränd 3B 735 31 Surahammar

Tel: 073 5439050

 Följande utställare kommer även finnas på plats:

  • Maria Bussler finns på plats för att berätta om sin long arm quilting service.
  • Ann Jansson säljer egendesignad glaskonst och smycken.
  • Maria Johansson kommer visa upp Mary Kay hudvårdsprodukter som du kan testa och köpa.

Vad som har hänt hemma hos oss..

Hej,

Här kommer ett litet inlägg för de som undrar vad som har hänt hos Fröken Flink och varför det har varit så tyst. Om du inte är intresserad i att läsa privata saker är det bara att ignorera detta inlägg:-)
Några av er vet redan att jag har en kronisk smärt sjukdom som jag inte har haft så mycket besvär av senaste tiden och kunde därför starta Fröken Flink. Efter påsk började jag må väldigt dålig igen. Läkarna sa att det var sjukdomen medans jag hävde att det kändes annorlunda. Men jag trodde på läkarna och till slut och stängde butiken för att fortsätta hemma. De upptäckte dock nu på hösten att jag antagligen när jag har varit på semestern i påsk har blivit biten av en fästing och fått borrelia. Nu har jag fått behandling och mår lite bättre men det är en lång process att må riktigt bra vad jag har förstådd.
Nu på hösten har även framkommit att min 3-åriga dotter antagligen har ärvt min sjukdom och det har varit många turer till sjukhuset men även många nätter vaken med henne när hon har haft smärta. Min far som bor i Nederländerna har tyvärr fått cancer. Prognoserna var ganska dåliga men det börjar se riktigt bra ut nu så det har även varit en resa hem.
Så som ni kan läsa en riktig jobbig sommar och höst men hoppas att jag nu äntligen får mer energi och tid att lägga ner på Fröken Flink igen.
tack för att ni finns!